Pràctiques Externes I curs 2013-2014

Llistat de Centres oferits per a realitzar pràctiques de l'assignatura Pràctiques Externes I curs 2013-14 (24/09/2013)

Consultar el llistat

Llistat d'estudiants de l'assignatura Pràctiques Externes I que han de triar centre per a realitzar les pràctiques durant el curs 2013-14 (24/09/2013)

Consultar el llistat

El procés d'elecció de centres de pràctiques es realitzarà el 27 de setembre de 2013, a l'hora que figura en el llistat, a la Sala de Professors del Dpto. de Treball Social i Serveis Socials (planta baixa de l'edifici de Ciències Socials).

NOTA IMPORTANT: L'alumne que es presente a l'assignació de Centres de Pràctiques ha de portar emplenat el document sobre Incompatibilitats i Conducta Èticament Responsable.

Centres de la Comarca de la Marina Alta (13/09/2013)

Aquells/es estudiants matriculats/des en Pràctiques Externes I, interessats/des a realitzar les pràctiques en Centres de la Comarca de la Marina Alta, hauran de sol·licitar-ho expressament.

Presentació de sol·licituds: en la Secretaria del Departament de Treball Social i Serveis Socials (planta baixa de l'edifici de Ciències Socials) o enviant-la al correu electrònic (dtsss@ua.es), com a màxim fins a les 14.00 h del dimarts, 17 de setembre de 2013.

Convocatòria de procés selectiu per a realitzar pràctiques en Centres amb procés de selecció prèvia (13/09/2013)

Aquells/es estudiants matriculats/des en Pràctiques Externes I, interessats/des a realitzar les pràctiques en Centres amb procés d'entrevistes de selecció prèvia, hauran de sol·licitar-ho expressament.

El dia i l'hora de l'entrevista es comunicarà telefònicament als sol·licitants.

Estudiants amb dificultats per a realitzar pràctiques a causa del seu horari de treball (13/09/2013)

Algunes de les places en centres de pràctiques per al present curs acadèmic podran reservar-se per a estudiants que al·leguen dificultats per a realitzar pràctiques a causa del seu horari de treball. Qui desitge optar a aquestes places haura de fer-ho el mateix dia de l'assignació, en l'ordre que els corresponga en funció dels criteris establits a aquest efecte i publicats en la web d'aquest Departament.

Per a poder optar a aquestes places els alumnes hauran de presentar la següent documentació:

- Contracte de treball vigent

- Certificat d'empresa especificant l'horari de treball durant tot el curs

No es tindran en compte:

* Les sol·licituds que no estiguen avalades per un contracte de treball

* Les sol·licituds i justificants lliurats després de la data d'assignació

* Les sol·licituds incompletes

La documentació haurà de presentar-se en la Secretaria del Dpto. de Treball Social i Serveis Socials (planta baixa de l'edifici de Ciències Socials) fins a les 14.00 hores del dimarts, 17 de setembre de 2013.

Sessió informativa sobre l'assignatura Pràctiques Externes I del Grau en Treball Social

Aquesta sessió està dirigida als estudiants que tenen previst cursar l'assignatura Pràctiques Externes I el curs 2013-2014 i tractarà sobre el procés d'adjudicació de les Institucions Socials on s'han de realitzar les pràctiques relatives a aquesta assignatura.

Dia: 11 de setembre de 2013

Hora: de 10.00 a 12.00 h (per al torn de matí) i de 16.00 a 18.00  h (per al torn de vesprada)

Lloc: aula A3/0014 de l'Aulari 3

Jornades de presentació de Centres de Pràctiques en Treball Social

Aquestes jornades estan dirigides als/les estudiants matriculats en l'assignatura Pràctiques Externes I el curs 2013-2014. Programa.

Dies: 12, 13, 19 i 20 de setembre de 2013

Hora: de 09.30 a 14.00 h