Cursos d'Especialització i altres activitats

El Departament de Treball Social i Serveis Socials, amb la col·laboració de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, organitza la Jornada "Las consecuencias de trabajar con personas que sufren. Desgaste por Empatía en la práctica del Trabajo Social", dirigida a les Tutores i Tutors de les Pràctiques Externes del Grau en Treball Social. Tindrà lloc el dia 14/06/2019, de 9.30 a 13.30 h, en l'Aula de videoconferència P1/1-001 (0006P1012) de l'edifici Polivalent I.

La ponent és María Elena Cuartero Castañer, Professora de l'àrea de Treball Social i Serveis Socials de la Universitat de les Illes Balears.

Dia Mundial del Treball Social 2019

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Treball Social el Departament de Treball Social i Serveis Socials i el Col·legi Oficial de Treball Social d'Alacant, en col·laboració amb la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, han programat una sèrie de conferències que tindran lloc el dia 14 de març de 2019, en el Saló d'Actes de l'Aulari II de la Universitat d'Alacant.

Programa

Les conferències seran retransmeses en directe i podran veure's punxant en aquest enllaç.

III Jornada autonòmica de Serveis Socials de la Comunitat Valenciana 2018

"El/la Treballador/a Social en Serveis Socials, professional de referència"

Els Col·legis Professionals de Treball Social de la Comunitat Valenciana organitzen, juntament amb la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives i el Departament de Treball Social i Serveis Socials de la Universitat d'Alacant, la III Jornada Autonòmica de Serveis Socials de la Comunitat Valenciana que se celebrarà a la sala d'actes de l'Aulari II el dia 16 d'octubre de 2018. Programa.

Enllaç a la gravació de l'acte (jornada de matí): http://vertice.cpd.ua.es/198945

Enllaç a la gravació de l'acte (jornada de vesprada): http://vertice.cpd.ua.es/198946

Departament de Treball Social i Serveis Socials

Alacant (Spain)